2e werkdag - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Vrouwenreis Uganda - WaarBenJij.nu 2e werkdag - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Vrouwenreis Uganda - WaarBenJij.nu

2e werkdag

Blijf op de hoogte en volg Vrouwenreis

24 Oktober 2018 | Oeganda, Entebbe

We hadden vandaag weer een drukke dag, maar leuke dag! Doordat we allemaal een beetje afgedraaid zijn en morgen weer vroeg op moeten, houden we her vandaag wat korter. Om jullie toch op de hoogte te houden, hebben we een dagschema gemaakt.

07:00 ontbijt

8:30 dagopening met de studenten.

9:15 workshop enveloppen vouwen

10:30 koffiepauze voor ons / ontbijt voor de studenten

11:00 start workshop papierscheppen

13:00 lunchpauze

14:15 afscheid nemen van de studenten met een Ugandees flesje soda en een Hollandse stroopwafel

15:00 fotosessie met de studenten en de staff van de school.

15:30 ophangen van het geschepte papier

16:15 koffers pakken / wat vrije tijd

17:15 ontmoeting met Billy ( een oude bekende van Geesje) en een groep van 14 Ierse en Amerikaanse reizigers.

18:00 gezamenlijk diner met bovengenoemde reizigers.

20:15 avondsluiting

De volgende keer hopen we jullie weer uitgebreid te informeren over al onze belevenissen hier ;)

Vrouwenreis

Hoi, wat leuk dat je een kijkje neemt op ons profiel! Wij zijn een groep van 13 vrouwen die van 18 tot en met 27 oktober 2018 vanuit de Hervormde Gemeente Giessen Oudekerk en Peursum (HGGOP) gezamenlijk op reis gaan naar Uganda. Wij hopen dat het een fantastische reis mag worden met veel mooie ontmoetingen. Middels waarbenjij.nu willen wij jullie graag op de hoogte houden van onze belevenissen daar.

Actief sinds 07 Okt. 2018