Update - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Vrouwenreis Uganda - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Vrouwenreis Uganda - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Vrouwenreis

20 Oktober 2018 | Oeganda, Entebbe

Goedemiddag iedereen, even een update! Wij zijn gisteren na een lange busreis van 11 uur aangekomen in Arua. Onderweg hebben we al wat wilde dieren gespot. Ook is het regenseizoen hier begonnen en dat hebben we gemerkt;)

Vanmorgen hebben we van Richard een rondleiding gehad op school en hebben we de oude woning van Aart en Geesje bezocht. Daarna hebben wij een jaarlijkse fair bezocht waar ze homecraft spullen verkochten. Er is al heel wat ingeslagen;)

Vandaag worden we nog veilig door Richard rondgereden. Volgende week gaan we het lokale vervoersmiddel hier uitproberen. De bodda bodda!

We houden jullie op de hoogte!!

• 20 Oktober 2018 - 11:30

Ronny:

Zeg dames, kijk nu eens naar die laatste foto... velen met een mobiel in jullie hand???? Tja het is toch wat met die jongelui!!!

Maar geniet van de reis. Ik vind dat papierscheppen maar een geweldig project. Simpel en doeltreffend. Morgen zal er in de gemeente gebed voor jullie worden gedaan!
    Goede werkzaamheden. Maar bovenal ook mooie Godsontmoetingen toegewenst!!
    Grt,
    Ronny

• 20 Oktober 2018 - 17:57

Arie En Liesbeth Heikoop:

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Leuk om zo het eerste verslagje + foto's te zien.
    Goede zondag en fijne ontmoetingen toegewenst. We blijven jullie volgen. Groeten, Arie en Liesbeth.

• 21 Oktober 2018 - 07:07

Hillie:

Hallo meiden.wat leuk om zo met jullie mee te reizen, geniet ervan
    Hillie

• 21 Oktober 2018 - 10:30

Arie En Mary Korevaar:

Beste Uganda reizigers geniet van de mooie reis sterkte met het lesgeven in papier scheppen. En de goede contacten met de mensen daar. Het ziet er ook gezellig uit. Groeten Mary

• 21 Oktober 2018 - 12:59

Mas Petersen:

Hallo allemaal! Bruiloft voorbij , was een fijne bijzondere dag waar we dankbaar op terug kijken. Jan Willem en Melissa terug naar Jordanié.
    Nu eerst jullie blog opgezocht. Wat leuk om zo met jullie mee te reizen. Jullie hebben al veel van het land gezien door de lange bus rit , maar dan krijg je al wel een mooie indruk. Vast met me eens dat dat al een hele ervaring is.
    Geniet van elkaar en de mensen om jullie heen. Gods nabijheid en Zijn zegen toegewenst!

Liefs Mas

• 21 Oktober 2018 - 14:45

Hanneke De Ruiter:

Hallo Uganda gangers,
    Fijn dat jullie reis goed verlopen is! Veel succes met de workshops daar.

Groetjes, Hanneke en Herman.

Vrouwenreis

Hoi, wat leuk dat je een kijkje neemt op ons profiel! Wij zijn een groep van 13 vrouwen die van 18 tot en met 27 oktober 2018 vanuit de Hervormde Gemeente Giessen Oudekerk en Peursum (HGGOP) gezamenlijk op reis gaan naar Uganda. Wij hopen dat het een fantastische reis mag worden met veel mooie ontmoetingen. Middels waarbenjij.nu willen wij jullie graag op de hoogte houden van onze belevenissen daar.

Actief sinds 07 Okt. 2018