Our sunday - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Vrouwenreis Uganda - WaarBenJij.nu Our sunday - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Vrouwenreis Uganda - WaarBenJij.nu

Our sunday

Blijf op de hoogte en volg Vrouwenreis

21 Oktober 2018 | Oeganda, Entebbe

Na een heerlijk ontbijt zijn wij vandaag lopend naar de kerk gegaan. Wij hadden de tweede dienst. Deze begint hier wel wat eerder dan wij gewend zijn, namelijk om 09:15. Bijzonder om dit bij te wonen.

Na de dienst zijn wij op bezoek geweest bij David en Emma en hun kinderen. Wij werden hier heel hartelijk ontvangen en hebben heerlijke Oegandese lekkernijen op. Dit echtpaar werkt voor Youth with a mission.

Na de lunch hebben wij in de Garden of Eden (lokale kruidentuin) een bijbelstudie gedaan. Dit was erg mooi om te doen met elkaar.

De garden of Eden is opgezet door David en Heather. Wij hebben gisteren een hele interessante rondleiding gehad van David die ons veel geleerd heeft over de planten en hun werkingen. Hier hebben we lemongrass geplukt waarvan we smiddags thee hebben gezet. Even tijd voor onszelf.

Vanavond hebben we Micky ontmoet die ons morgen meeneemt naar het vluchtelingen settlement. Goed om vast informatie te krijgen en om ons voor te bereiden op morgen!

• 22 Oktober 2018 - 05:17

Anke Hofman:

Hejj hallo, ik ben een vriendinnetje van Hilda ...
    Héél leuk om jullie zo te volgen en in gedachte mee te reizen. Wat bijzonder om dit te beleven met elkaar hè, stiekem ben ik een beetje jaloers.
    Genietse nog en veel ‘zegen’ toegewenst zodat jullie dat ook kunnen uitdelen!

Lieve groet,
    Anke

Vrouwenreis

Hoi, wat leuk dat je een kijkje neemt op ons profiel! Wij zijn een groep van 13 vrouwen die van 18 tot en met 27 oktober 2018 vanuit de Hervormde Gemeente Giessen Oudekerk en Peursum (HGGOP) gezamenlijk op reis gaan naar Uganda. Wij hopen dat het een fantastische reis mag worden met veel mooie ontmoetingen. Middels waarbenjij.nu willen wij jullie graag op de hoogte houden van onze belevenissen daar.

Actief sinds 07 Okt. 2018